sjunde december

Hej hej hemskt mycket hej!

Kom hem från skolan för typ någon timme sedan
har rååååpluggat hela dagen! Trodde att vi hade
historia tentan till imorgon, men hade visserligen
fel!! Så satt typ 6 timmar i streck och bara skrev
och skrev, och jag hann precis innan idrotten bör-
jade klockan 15.30! Och där hade vi redovisning
och det gick super bra, men det hade jag planerat
redan sen förra veckan helt. På fredag har jag prov
i kultur och idéhistoria så nu ska jag lägga mig i
sängen faktiskt och plugga tills jag somnar...

Nog med tråkigheter!!

I helgen ska jag med älsking till Tjörn för julmys,
ska nämligen äta julmiddag med lite av hans släkt
för några inte ska vara med på riktiga julafton..
Känner att det kommer bli en hel del träning veckan
efter det! :-D Men det är det nog värt, mums.

Nu ropar historia boken på mig ;-)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0