17.58

Sitter i köket och kollar på när Rickard gör mat, kan säga att det går sådär... Och om jag ska vara helt ärlig, så går det urdåligt! Haha. Fasen att kameran krånglar just nu, annars skulle ni fått se den delikata måltiden bestående av ris, schnitzel och mjöl/mjölk/klump-sås med peppar och salt!

Ikväll ska jag se på Paradise Hotel, börjar 19.30 har jag för mig. En av Sveriges skandal program? Ärligt tror jag inte att det kan bli så mycket värre än Kungarna av tylösand, för där har gränsen gått för länge sen. Men man kollar ändå på det, underhållning till tusen! Om det är bra el. dålig det är en annan fråga...

Nu ska jag och R ut på en promenad innan vi myser ner oss i soffan.
Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0