Burgerking

igår blev det lite fest, drog till haddocks som sagt och grillade
innan hos erik med ett gäng härliga killar (och filipa!) idag mår
man som man förtjänar, bakis och suuuuuper trött. men har inte
legat och degat för det, har varit nere och fiskat och grillat i bergen
med killarna suuuper go dag verkligen, och varmt och skönt har
det varit! ett samtal runt fem tiden gjorde min dag, jag har fått
jobbet på burgerking så jävla GLAD är jag går inte att beskriva,
har sån skön känsla i kroppen att nu vänder allt -ÄNTLIGEN.

nu ska jag sova, däckar snart framför datorn, inte okej. ser framemot
tills imorgon då mina tjejer lisa och emmi kommer hit!! japp japp nu
godnatt för idag,

kram


glaaaaaaaaaaaaaaaaaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0