Godmorgon!

Har precis vaknat, sovit ut idag! Jämfört med alla andra dagar
denna veckan då jag gått upp ca 8 varje dag. gott kallas det!
idag vill jag verkligen ha mina skor, dom har inte kommit än
verkligen skit kasst, beställde dom i fredags nästa gått en
vecka? inte okej... så jag hoppas verkligen dom kommer idag
annars så måste jag vänta till efter tisdag eftersom det är röda
dagar nu framöver. aja nog om det, idag ska jag åka till tjörn
ska grilla ikväll hos erik med massa folk sen ska dom ut, men
jag tror jag sparar mig tills lördag då emmi och lisa kommer
ut till ön för grillning krök och solning innan haddan! ska bli
himle kul.

nu ska jag göra mig lite frukost om jag kan inte något i mitt
alltför tomma kylskåp...

kram


var är ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0