Halv åtta hos mig

ligger just nu och degar i soffan efter en lånd dag på tjörn/stenungsund och
slutligen göteborg. jah har idag promenerat mycket i detta sköööna väder
vi haft idag, har bland annat gått in till stan och handlat mig en ny foundation
och puder sen gick jag vidare till järntorget för att ha utvecklingssamtal sen
gick jag hem :-) sjukt gött. det enda misstaget idag var att bära svarta jeans
fyfan va varmt det har varit! dog lite. men jag klagar inte för det, har varit
super skönt idag, snart sommar tagga!

heller inte långt kvar till jag drar till cypern, uuuunderbart kallas det.

nu ska jag kolla på halv åtta hos mig och sedan göra lite gröt så jag somnar
gott sedan ;-) hihu.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0