vet du vad, jag älskar dig

ska idag åka till munkedal - hamnen för att lägga blommor i havet
där pappa spreds, inte varit just där sen begravningen.. känns
fortfarande som det inte är sant, han är bara bortrest, han kommer
tillbaka... men innerst inne vet jag att något inte stämmer, något
jag inte vill inse..

julia är här och hälsar på också, varit här sen igår! tandläkar besöket
gick väl bra ett hål som behöver lagas sen ska jag slipa ner framtänderna
litegrann och så. efter tandläkarbesöket hälsa jag på mina småsyskon
i frändefors, var jätte kul att träffa er! saknat er som tusan.

nu ska jag ta bussen in till stan för att ta tåget till UA, hörs senare.

kram


vet du vad, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: sara

:(

2011-04-20 @ 10:12:31
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0