Sorligt väder..

Vilken sorligt väder.. Jag blir helt deppig när det är mulet grått och bara
gör trist. Sitter just nu och pluggar på SV provet jag har nästa fredag på
ca 100 sidor, så himla hiiiiimla otroooligt roligt är det..

I ef ska jag och Rickard till backaplan, ska inhandla lite täcken och kuddar
på jysk var det tänkt! Vi både är trötta på våra tunna gamla sletna täcken,
haha va fräscht det lät.. Sen ska jag se om jag ska springa in på Make Up
Store ska nämligen ha en foundation där, fick ett prov på "Matt foundation
Olive" tyckte om den jätte mycket faktiskt, så den blir det. Ska även kolla
på ett läppstift jag kollat in.

Nu åter till Svenska B boken, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0