ge mig sol

skrev ett långt inlägg igår om massor utav
saker som ligger och trycker på mig hela
tiden men det försvann för mitt kassa inter-
net la av.. kanske lika bra det, jag uttryckte
mig nog en aning för mycket. men nog om
detta.

idag är det måndag och en ny vecka, inget
planerat förutom lite jobbsnack med min chef
angående schema och en sväng förbi min
skola. men annars ingenting! i helgen är det
midsommar och jag ska upp till mina tjejor
i mellerud och fira, vi ska vara i sophies
stuga på vita sannar och leka lekar, ha lång-
bord och göra kransar ja allt sånt kul! kommer
bli annorlunda jämfört med alla andra år då
man åkt till smägen/grebbestad/lysekil och
sovit 5 st i ett 2-manna tält liksom, kände bara
detta året att jag inte orkade med ett sånt år
till, SKÖNT att inse..

nu sitter jag i min säng med täcket runt om
mig och småfryser, det är kallt ute idag IGEN.
så tråkigt väder sommaren har börjar med, inte
okej.. hoppas verkligen på sol i helgen, det
förtjänar vi.

NU - äta upp min macka och sen invänta
samtal från chefen.


vill vara såhäääääääääääär glad igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0