Skvätt skvätt

håller på och städar och ska snart springa bort och kolla
tvättid, håller faktiskt tummarna.. har haft otur med tider
senaste veckorna faktiskt haha. i-landsproblem! jag vet..
.
cypern var gryyyymt, slutade dock med sjukhus osv men
men va fan, vad gör det om hundra år?! kom hem på min
20 års dag, folket sjöng på flyget hem, tack för det mina
goingar! skulle jobba natt lördagen, men blev inget med det
för låg på akuten för jag var så yr så det kändes som jag
gick på en gungande båt, var riktigt obehagligt.. så dom
kolla massa tester och prov och så fick jag dropp i några
timmar.. nu någon vecka senare känns det gör bra! är
dock väldigt sleten, mycket just nu som sagt! snart drar
sommarjobbet igång på pionen i vänersborg ska bli kul! men
det innebär att jag har två jobb att sköta, så i juli månad
kommer jag inte vara ledig en enda dag, typ. kommer bli
sleten som tusan, men det är det VÄRT i slutändan.
.
på fredag får jag äntligen sommarlov också, känns redan som
jag haft det i några veckor men ändå.. och så jobbar jag hela
helgen natt, igen! på BK såklart.. sen har jag helt ledigt över
midsommar, ska bli riktigt skönt, blir nog att fira i mellerud med
mina tjejor!
.
nu ska jag käka, är suuuuper hungrig
.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0