Strandgatan/Lippan

Hallå!

Idag vakna jag runt 13, faktiskt relativt pigg? Tror jag
börjar vänja mig vid att jobba nätter nu, gött..
Klockan har runnit iväg idag och är nu halv sex, ska
börja göra lite middag för mig och R, lite fläskfilé får
man ju unna sig på en lördag.

Inatt blir det jobb igen, börja 1 och slutar 4, men som
vanligt så kommer dom ringa vid 8 att jag ska komma
in tidigare och brukar då jobba från 22-5, men jag klagar
inte det är pengar och det är ju göööttt.

Nu- middag!


ey, glömde berätta om i torsdags.. träffa lillcarro i vbg
efter jag varit hos tandläkaren, vi drog till thn och tog
några cider/öl och träffade också robin och fick se hans
nya lgh, liten och mysig! efter det drog jag till vbg och
drog hem till emmi där lina och mimmi var taggade
för lippan.. så vi drog till lipz där gurkan var från BB
och var lite, ehm galna men iaf! mycket rolig dag med
roligt folk.. PUSS på er!

Strandgatan
Lillcarro
Robin (som inte var så sugen på kort, eller?)
Emmi och Gurkish

Men dåså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0