vila i frid

vila i frid Göta
.
.
idag var jag på farmors begravning, ledsamt men på
ett konstigt sätt, går inte att förklara.. efter cermonin
åkte vi till en park och åt en lätt lunch och lite kaffe på
det. sen åkte vi vidare till farmors gamla lägenhet och
fick ta det vi kände att vi ville ha som minne.
.
dagen har i stort sätt varit bra, det positiva med allt var
att jag fick träffa en del av min skånska släkt, alltid kul
att få chansen att ses, även i mindra roliga lägen. nästa
gång vi träffas blir 20 augusti då min kusin Pontus ska
gifta sig! ska bli riktigt riktigt kul att få vara med.
.
nu tänkte jag göra lite pyttipanna och troligen hoppa in
i en skön varm dusch, i sin vanliga ordning.. sen får de
faktiskt bli soffhäng resten av kvällen för imorgon väntar
skola, YEY!
.
saknar dig papps, du skulle varit här nu, du skulle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0