..

Är nu tillbaka i Göteborg, ensam.. känns inte alls okej
att jag och R inte kommer ses mycket i sommar :-(
men hösten tillsammans vet jag kommer bli underbar!
så får bita ihop och se framemot tills dess. chefen ringde
förut och sa att det blir jobb för mig på lördag 23-04, helt
okej!! kommer nog bli en hel del stress, men med lite pirr
så ser jag framemot att få börja lära mig något nytt :-)

idag har jag varit i skolan och gjort nationella, ett delprov
som jag missa förra året faktiskt.. kändes helt okej.

nu ligger jag i min sköna säng, trött efter massa bussbyten,
prov m.m.. tänkte ta mig en go powenap för ikväll tänkte
jag tvätta om det finns tid ;-) wiho!

kram



A ♥ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0