HERE WE COME!

åker om 16 dagar, SJUUUKT göttt ska det bli.
dagarna går bara fortare och fortare...

idag har jag nationella igen i engelska B, usch
va så okoncentrerad, så de gick åt pipan allting..
Meeen men skitsamma. nu är jag hemma och
tar det lugnt, ska förbereda mitt tal för imorgon
med, tror jag ska prata om tatueringar och hur
man blir dömd av sin utsida istället för den
"verkliga" insidan. KUL?! :-D

ligger och planerar mitt kalas jag tänkte ha den
11 juni, fyller ju nämligen 20 så skulle vilja ha
något lite större än vanligt, det blir nog att sätta
upp ett tält utanför mig här i göteborg och bjuda
in släkt och vänner, sen en utgång på kvällen
för dom som vill följa med! men allt återstår
att se ;-)

nu ska jag powernapa :-D som vanligt!

kraaam



bild från -08? goa minnen, och tårta ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0