jobb jobb jobb

hämtade min schema på BK idag, jobbar
varenda helg nu fram till midsommar, sen
efter den helgen jobbar jag varenda dag
fram till början av augusti på pionen i
vänersborg och på BK när jag är ledig
därifrån. kommer bli hårt där ett tag, men
jag måste stå ut!! bli lätt en till resa i slutet
av sommaren, grekland kanske? det får vi
se då..

förut när jag skulle sätta på tvn gick den
sönder? hallå vad fan hände haha. jag bara
tryckte på den så lät den lite konstigt och
stängde sen av direkt, sen gick den inte att
sätta på? OK. aja, ska ändra köpa en ny,
men hallå inte förrän i augusti, vad jobbigt
allt blev nu haha, shit va beroende man kan
vara.. men får väl se det ljusa i det hela att
jag får sätta mig ikväll och plugga som jag
verkligen MÅSTE göra nu men inte orkar
ta tag i..

nu ska jag faktiskt springa bort och kolla
ifall det finns en tvättid, det är KRIS nu.

kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0