måndag

jaha, då vart det måndag igen! en sak som är
gött är att jag är ledig från skolan varje måndag
fram till sommarlovet. :-) ligger just nu i sängen
på tjörn, rickard gick upp 6 imorses för att gå till
jobbet, så vad ska jag göra hela dan? det blåser
ute med, har gjort det några dagar nu, kallt :-(
en sak som irreterar mig lite, har väntat på ett
samtal hela veckan som aldrig kommer!! har
flygit (?) upp VARENDA gång det har ringt, när
man ligger och vilar ja, varenda gång skit jobbigt
har det vart när man får en stor besvikelse att
det inte är den man vill ska ringa, haha! stackars
alla som ringt mig denna veckan, inget ont mot er!
;-) jaja, färdig tjatat.. imorgon har jag nationella
muntligt i svenska B, yey har inte orkar plugga på
det så det kommer ju säkert ju utmärkt, not.

i helgen har jag iaf haft det ganska kul, åkte till
rickard i fredags och hade de mys, lördag åkte
jag erik och peter in till stan för att fira filippa som
fyllt 22 år! grattis igen. vi gick först till exit och sen
till trädgårn, som va TRÅK. usch.. vi stanna inte så
länge sen åkte vi hem och sov. det värsta var att
jag vakna med världens bakfylla, inte kul alls..
mådde verkligen skit hela dagen igår :-( men så
är det väl. nu ska jag vara NYKTER till vi åker till
cypern och 26 dagar, jag och mina brudar! himle
bra detta.

nu ska jag äta frukost! :-D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0