shopping

blev lite shopping förut som sagt, köpte mig
ett par nya glajjor på vero moda, pilot! väldigt
snygga må jag säga.. sen fick det blir ett svart
vitt linne på monki, lite transparant och ett linne
från bikbok, typ maglinne med amerikanska
flaggan på! sen hämtade jag ut alla mina p-piller
jag hade kvar på apoteket nu innan jag fyller
20 för då blir det dyyyrt ;-) (snål?! haha)

så nu sitter jag här framför datorn igen, eftersom
tv kan jag ju inte kolla på!! blev inget plugg igår
heller för den delen, konstigt det där?! att aldrig
få tummen ur!

för övrigt så längtar jag litegranna till fredag då
jag emmi, lisa och oliver ska shoppa och äta
middag (jensen? tror ja de) sen ska vi till liseberg
och kolla på veronica maggio och efter det blir
det någon uteservering och utgång på de! ska bli
roligt detta, vi har försökt planera ngt sånt här i
typ månader fast det har alltid varit någon som inte
kan.. men nu så!! tog till och med ledigt från jobbet
efter mycket om och men.. (främst tjat och sureri
från en VISS person, vem kan de va tro?!)

men men, nu tänkte jag laga ihop någon middag här.

puss & kram

BILD BORTTAGEN PÅ GRUND AV EMMIS AGROFALL

snygga cheyer?!? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0