soft

idag börja dagen att jag nästan försov mig,
orkade verkligen inte gå upp sängen var så
skööön... men tillslut gick jag upp och då var
klockan 8.34 och jag började 9.20! = PANIK.
så sprang upp sminka mig lite lätt och borsta
tänderna sen sprang jag typ ut till bussen..
när jag kom till skolan hade jag först engelska
sen form, grejar med lera idag började jag med
en skål, ska ha den på vardagsrums bordet
tror jag, om den blir fin ;-) sen slutade jag för
dagen, gött gött.. kom hem och vilade en stund
som vanligt. nu tänkte jag läsa på engelska
nationella jag har på fredag, handlar om gener-
ations.. kuuuuuuul, nja. nu ska jag snart kolla
på trekronor vs USA, kom igen nu trekronor!!

japp, nu ska jag avsluta mitt töntiga inlägg,

kraaaam



du bara du, finns i mina tankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0